luukjaninoeganda.reismee.nl

Een gelukkig nieuwjaar!

Beste mensen,

Hierbij een berichtje namens Luuk Jan:

Luuk Jan wenst jullie vanuit Oeganda allemaal een gelukkig nieuwjaar! Echter, vannacht is zijn telefoon gestolen. Dat maakt dat hij de komende tijd nagenoeg niet bereikbaar is. Hij kan dus niet reageren op jullie berichtjes en appjes!

Geen zorgen, met Luuk Jan is alles OK!

Hartelijke groet,

Gerda

Janne

Ach Luuk Jan, wat een nare situatie nu en om dan toch positief te blijven en weer door te gaan ,dat is best moeilijk. Ik wens je de wijsheid en de kracht om dit te kunnen en wens ook jou en de jouwen een heel goed en zinvol 2019 en hoop dat er gauw een oplossing komt voor een andere telefoon ,want zonder is best lastig in zo'n ver weg land als Oeganda.
Ik hoop dat je deze laatste periode nog kunt blijven genieten en alles daar goed kunt afronden om met een rugzak vol ervaringen terug te komen in Nederland.
Fijn Gerda dat je ons even op de hoogte brengt, want toevallig, ja wat is toeval wilde ik vandaag een appje naar Luuk Jan sturen met de beste wensen en realiseerde mij dat we nog niets weer hadden gehoord.
Voor iedereen die dit leest een gelukkig 2019 en de beste wensen.
Groeten janne

Anja

Ach wat vervelend, doe he zo je bedt daar voor die mensen en dan stelen ze gewoon je telefoon...
Gelukkig is hrt Luuk Jan alles goed!
Ook voor jullie en Luuk Jan een gelukkig Nieuwjaar!

Elsiena

Hallo Luuk-Jan,
Ik las het bericht van jouw moeder over de gestolen telefoon. En dat terwijl wij elkaar vannacht nog via een appje een gelukkig 2019 hebben toegewenst. Jij deed dat zelfs via een ingesproken bericht! Leuk, even jouw stem weer te horen. En wat fijn, dat jullie als gezin zo hebben genoten een aantal weken geleden! Nog een paar weken en dan kom je weer terug naar huis. Geniet, ervaar en leer nog zoveel mogelijk. En.....wees alert en voorzichtig.
Dikke knuffel.

janne

Dag Luuk Jan Fijn dat je weer bereikbaar bent per telefoon.
Ik wens je nog het allerbeste deze laatste weken en zet hem op he. Krijgen we nog weer een spannend en leuk verhaal voordat je tijd er daar op zit?
Ik denk vaak aan jou en wens je de groeten vanuit een stormachtig Kikkerlandje groeten Jane

Travel4Change